Qld gamblingfond

Qld gamblingfond h1>

Pa Metro Arts soker vi alltid nye mater a finansiere vart arbeid med fantastiske uavhengige samtidskunstnere gjennom sponsing, filantropi, donasjoner og den pagaende syklusen av stipendapplikasjoner. Imidlertid er Metro Arts unik i det australske kunstlandskapet, da vi ogsa har det privilegium a eie et spillested. Den gamle bredden som den 117 ar gamle arven, som er oppfort pa 6 etasjes bygning pa Edward Street, er kj rlig kjent, og har v rt hjemmet til kunstnere, handverkere og handverkere i nesten 40 ar. Brisbane Community Arts Center Ltd t / a Metro Arts fortsetter a opprettholde, gjenopprette og tilpasse The Old Broad, men det er en kostbar venture a v re hjemmeeiere! Og det er her Fellesskapets fordelingsgassfond har hjulpet oss gjennom arene.

Soknader gjennom Gambling Fund har alltid v rt tiltalende for oss, da de er et fond for a v re til gavn for samfunnet, og dette er den tiln rmingen vi alltid har i tankene. Var bygning er tilgjengelig daglig av bade publikum og artister. Vi har leieplasser, en kafe og en restaurant sa videre en dag kan vi ha over 600 personer som gar gjennom anlegget vart.

Vi har et rullende vedlikeholds- og anleggsrapport som er revidert hver fjerde dag, hvert element er rangert i prioritet og ofte har vi opptil fem sitater klar for aksept. A ha en full forstaelse av jobben som ma gjores er integrert i a skrive en vellykket soknad. Vi moter fagfolk fra ulike felt; konstruksjon, ingeniorer, handverkere og til og med steinmasonere. Nar en ny runde av Gambling Fund apnes, gar vi gjennom var vedlikeholds- og anleggsplan og velger var topp prioritet for stipendiet. Vi vil gjerne fokusere pa ny og nyskapende sikkerhet og samfunnsengasjement; Men som hus-eier er var «a gjore» -liste alltid ganske heftig, og vedlikehold er en topp prioritet for vart gamle bred.

For a skrive et vellykket Gambling Fund-program anbefaler vi folgende:

ha en full forstaelse av hvordan pengene vil v re til nytte for samfunnet. For oss betyr det a engasjere seg med vare naboer og leietakere om problemene for a fa et klart, offentlig perspektiv, ha en forstaelse og forstaelse av arbeidsomfanget og v re realistisk om din kostnadsfigur. Ikke v r motlos hvis prosjektet ditt koster $ 100 000! Stress betydningen av forste kvartal av de totale prosjektkostnadene og hvordan Gambling Fundet vil fa en tiltrukket jobb fra bakken.

Fra a sette pa peer vurdering paneler og skrive utallige tilskudd gjennom arene, tilbyr vi noen generelle tips:

start soknaden din tidlig lest utvalgskriteriene noye og seriost sporsmal om prosjektet ditt er aktuelt, vurder finansieringsintensjonen til organisasjonen – hvorfor gir de penger? Hva er deres fokus? overvei stor bildepavirkning – endringen i liv og samfunn spor en venn uten a v re kunst til a lese soknaden for a se etter klarhet i visjon og uttrykk og sorge for at spraket er leservennlig og dobbeltkryss budsjett for feil og sikre inntekter og utgifter balanse gjor hjemmearbeidet ditt spesielt rundt det som tidligere har blitt finansiert, og sitater for prosjektet bloffer ikke – det vil alltid v re noen pa panelet som kjenner noen involvert i prosjektet ditt; eller kjenner noen som kjenner noen og vil vite om du strekker sannheten, v re takknemlig, skape modige prosjekter og gjor godt arbeid!

For flere tips om a bygge en klar og overbevisende sak for finansiering, ga over til Arts Queenslands Arts Acumen Funding Application Writing-side.

JESS MURPHY | BUSINESS DIRECTOR Jess kom forst til Metro Arts i Espresso Bar, og vokste den ydmyke bedriften til en integrert del av Edward Street. Det er til hennes kreditt at selskaper i CBD shuffle gjennom bygningen for deres daglige kaffe lop, og har blitt kunst entusiaster delta pa forestillinger sammen med Jess. Med erfaring innen detaljhandel, gjestfrihet og kunstadministrasjon kombinerer Jess hennes oye for forretninger og hennes kj rlighet til kultur og kunst som hun overvaker driften av organisasjonen.

JO T H OM AS | CREATIVE DIRECTOR Jo har en lang historie med Metro Arts som en forestillingsproduktor og produsent, og na som Creative Director fortsetter a mestere opprettelsen og presentasjonen av nytt, moderne arbeid. Hun har en personlig interesse i nye sirkus-, dans- og nettsted-inspirerte verk. Jo overvaker all programmering (ytelse og utstilling) og utvikling og okonomisk styring av kreative programmer og initiativer. Hun produserer og kuraterer ogsa utvalgte produktioner og mikrofestivaler. I de siste 5 arene har Jo jobbet pa Metro Arts som Executive Producer and Managing Producer (MAPS) hvor hun var ansvarlig for nasjonal og internasjonal tur og partnerskap, forvalte og produsere nytt australsk arbeid og implementere en rekke strategiske tiltak. Hennes tidligere erfaring har v rt i programmering, produksjon og ytelse. Som produsent har hun jobbet med prosjekter for Cloud Gate Dance Theatre i Brisbane, Brisbanes sirkusfirma CIRCA, den innledende Brisbane Festival Theatre Fringe, Brisbane Festival, Qld Music Festival, Bleach * Festival, Skuespillersenter Australia, Empire Theaters Toowoomba og som en uavhengig. Som utover har Jo jobbet i film, fjernsyn og teater og turnert lokalt og nasjonalt med sine arbeider. Jo var en 2012 mottaker av det prestisjetunge Churchill fellesskapet; og en av bare 5 australske produsenter valgt for den asiatiske produsentplattformen – et 4-arig initiativ som forbinder produsenter fra hele Asia. Jo er utdannet av bade Queensland University of Technology og University of Southern Queensland, og er for tiden innmeldt i den introduserte mastergraden kunstledelse pa NIDA.