US Online Gaming Industry – Statistikk & amp; Fakta.

US Online Gaming Industry – Statistikk & amp; Fakta.

Antall online konsoll spillere forventes a vokse til over 57 millioner i 2020, og markedet for PC-nettspill alene forventes a oppna en verdi pa rundt 33,6 milliarder amerikanske dollar innen 2019. I en 2016-undersokelse hevdet 25 prosent av respondentene at har brukt i gjennomsnitt mellom 41 og 60 prosent av tiden til a spille multiplayer online spill ved hjelp av en handholdt konsoll. I ar er verdens ledende F2P og P2P massivt multiplayer online spill inkludert: League of Legends, Crossfire, Dungeon Fighter Online, World of Warcraft, World of Tanks og DOTA 2. Faktisk var DOTA 2 det mest spillte spillet pa damp per time gjennomsnittlig antall spillere.

Manedlig forbrukers online spilltrafikk over hele verden i 2018.

Tencents spillinntekter over hele verden i 2016.

Online spill – Viktig statistikk.

Ledende spillmarkeder over hele verden i oktober 2017, etter spillinntekter (i millioner amerikanske dollar)

PC online spill markedsverdi over hele verden fra 2011 til 2019 (i milliarder amerikanske dollar)

Inntektene for digital spillindustrien i USA i 2016, etter spillkategori (i millioner amerikanske dollar)

Fordeling av amerikanske datasett- og videospillsalg fra 2009 til 2016, etter leveringsformat.

Datavolum av global online spilltrafikk fra 2016 til 2021 (i petabytes per maned)

Datavolum av Internett-spill Internett-trafikk i Nord-Amerika fra 2011 til 2016 (i petabytes per maned)

Gaminginntekter fra ledende offentlige selskaper over hele verden i 2014 og 2016 (i milliarder amerikanske dollar)

Activision Blizzards inntekter fra 2015 til 2016, per plattform / segment (i millioner amerikanske dollar)

Digital inntekter generert av Electronic Arts fra skattemessige 1. kvartal 2016 til 2. kvartal 2018, etter type (i millioner amerikanske dollar)

Square Enix nettoomsetning i regnskapsarene 2010 til 2017, etter segment (i milliarder yen)

Arlig omsetning generert av Zynga fra 2008 til 2016, etter segment (i millioner amerikanske dollar)

Nexons omsetning fra 1. kvartal 2011 til 3. kvartal 2017 (i milliarder yen)

Arlig omsetning av King.com fra 2010 til 2016 (i millioner amerikanske dollar)

Inntekter generert av Supercell fra 2012 til 2016 (i millioner amerikanske dollar)

Arlige salgsinntekter fra Gameloft fra 2006 til 2016 (i millioner euro)

Arlige online spillinntekter generert av Tencent Holdings fra 2010 til 2016 (i milliarder yuan)

Nettoomsetning og driftsinntekter fra Sonys spill- og nettverkstjenester (G & NS) i regnskapsarene 2012 til 2017 (i milliarder yen)

Antall online konsoll spillere i USA fra 2014 til 2020 (i millioner)

Gjennomsnittlig tid brukt til a spille multiplayer spill online ifolge spillere i USA i desember 2016, etter enhet.

Prosentandel av spillere som spiller multiplayer online spill i USA per desember 2016, etter kjonn.

Prosentandel av spillere som spiller multiplayer online spill i USA per desember 2016, etter aldersgruppe.

Frekvens med hvilke tenaringer spiller spill med venner online i USA fra mars 2015, etter kjonn.

Andel av tenaringer i USA som spiller online videospill fra mars 2015, etter etnisitet.

Prosentandel spillere over 50 ar som spiller spill online i USA fra mars 2016.

Antall manedlige aktive brukere (MAU) av Microsoft Xbox Live fra skattemessige 1. kvartal 2016 til 1. kvartal 2018 (i millioner)

Antall abonnenter pa PlayStation Plus over hele verden fra 2014 til 2017 (i millioner)

Spilltjenester og plattformabonnementspenetrasjon blant spillere i USA i desember 2016.

Antall topp samtidige dampbrukere fra november 2012 til januar 2018 (i millioner)

Antall daglige og manedlige aktive dampbrukere over hele verden i august 2017.

Verdien av det sosiale nettbaserte markedet verden over fra 2010 til 2020, etter type (i millioner amerikanske dollar)

Verdien av det sosiale nettbaserte markedet i USA fra 2010 til 2020 (i millioner amerikanske dollar)

Verdien av det sosiale online spillmarkedet i USA fra 2010 til 2020, etter type (i millioner amerikanske dollar)

Mest popul re Facebook-spill fra januar 2018, basert pa antall aktive aktive brukere (i millioner)

Mest popul re Facebook-spill fra januar 2018, basert pa manedlige aktive brukere (i millioner)

Antall online artikler som angir utvalgte spilltitler over hele verden i 2016.

Ledende free-to-play (F2P) og betal-til-spill-spill (P2P) massivt multiplayer online-spill (MMO) over hele verden i juni 2016, etter inntekter (i millioner amerikanske dollar)

Inntekter generert av gratis-til-spill og pay-to-play massivt multiplayer online-spill (MMO) over hele verden i juni 2016, etter region (i millioner amerikanske dollar)

Ledende PC og mobil multiplayer online (MMO) spill over hele verden i 2016, etter inntekter (i millioner amerikanske dollar)

Mest spillte spill pa Steam i 2016, etter topp antall samtidige spillere (pa 1000-tallet)

Mest spillte spill pa Steam i 2016, etter gjennomsnittlig antall spillere per time (pa 1000-tallet)

Online spill – Viktig statistikk.

1. Oversikt.

2. Ledere i industrien.

3. Online gamer profil.

4. Online spillplattformer.

5. Sosiale spill.

6. Ledende spill.

Du kan ogsa v re interessert i denne statistikken.

Emne: Sosial spilling over hele verden.

Emne: MMO og MOBA Gaming.

Emne: Mobilspilling i USA

Hele emnet i ett dokument.

Redigert og forberedt Last ned i PPT / PDF-format Direkte tilgang bare $ 325.

Hele emnet i ett dokument.

Redigert og forberedt Last ned i PPT / PDF-format Direkte tilgang bare $ 325.

Anbefalt statistikk.

Spillinntekter fra globale selskaper 2014-2016.

Verdien av online sosiale spillmarkedet i USA 2010-2020, etter type.

Verdien av online sosiale spillmarkedet i USA 2010-2020.

Del av amerikanske spillere som spiller MMO-spill 2016.

Online spill blant eldre spillere i USA 2016.

Anbefalt statistikk.

Infographics om emnet.

Infographics om emnet.

Andre studier pa emnet.

Anbefalte sok relatert til Online Gaming Industry.

Anbefalte sok relatert til Online Gaming Industry.

Mer interessante emner fra bransjen «Videospill & amp; Spill & quot;

Videospillindustri.

Mobilspilling.

MMO gaming.

Mer interessante emner fra bransjen «Videospill & amp; Spill & quot;

Om Statista.

Statista tilbyr dossierer og rapporter om over 170 bransjer. Med Statista er du alltid i stand til a ta informerte beslutninger og oke arbeidets effektivitet.

Internett & amp; Telekommunikasjon.

Social Media E-Commerce Online Video & amp; Underholdning Reklame & amp; Markedsforing Se prisdetaljer.

Forbruksvarer & amp; FMCG.

Alkoholholdige drikkevarer Rengjoringsmidler Kosmetikk & amp; Personlig pleie Mat & amp; Ern ring Se prisdetaljer.

Retail & amp; Handel.

Helse & amp; Hygiene Internasjonal handel Shopping Oppforsel Sport & Fritid Se prisdetaljer.

Reise, turisme & amp; Gjestfrihet.

Business Travel Leisure Travel Overnatting Restauranter Se prisinformasjon.

Demografi Okonomi Utdanning & amp; Vitenskapspolitikk & amp; Regjeringen Se prisdetaljer.

Transport & amp; Logistikk.

Aviation Rail Transport Vehicles & amp; Veitrafikk Vanntransport Se prisinformasjon.

L r mer om hvordan Statista kan stotte virksomheten din.

Noen flere sporsmal?

Noen flere sporsmal?

Ta kontakt med oss raskt og enkelt. Vi er glade for a hjelpe!

Ta kontakt med oss raskt og enkelt. Vi er glade for a hjelpe!

Ta gjerne kontakt med oss nar som helst ved a bruke vart kontaktskjema eller besok var FAQ side.